אופיר אקוניס: "שקד לא תוכל לחמוק משותפותה בממשלה עם רע"מ"

    אסתי פלד No Comments on אופיר אקוניס: "שקד לא תוכל לחמוק משותפותה בממשלה עם רע"מ"

    חה"כ אופיר אקוניס ב"מהדורה המרכזית": "אנשים צריכים לבין כשהם מצביעים לסער ואלקין שהם מצביעים לגנץ ואיזנקוט שהם אנשי שמאל; איילת שקד קיימה במשך שנה וחצי ממשלה עם התנועה האסלאמית. היא לא יכולה לחמוק מזה"

    צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אופיר אקוניס (הליכוד) שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, והתייחס להחלטת בית המשפט העליון נגד מינויו של השופט בדימוס מזוז ליו"ר הוועדה לבדיקת מינויים. "המשפטיזציה השתלטה על כל חלקה טובה, אבל בית המשפט העליון הפתיע. אני מאוד מופתע מההחלטה. זה לא מובן מאליו כאשר כל דבר שהממשלה עושה בשנה האחרונה מקבל גיבוי משפטי".

    לאחר מכן הוא התייחס לעמדות השמאליות שהשמיע הרמטכ"ל לשעבר שהצטרף לגנץ: "איזנקוט בא להשמיע דעות שמאליות וזו זכותו, אבל אנשים צריכים לבין כשהם מצביעים לסער ואלקין שהם מצביעים לגנץ ואיזנקוט שהם אנשי שמאל".

    ביחס לאלה שחושבים להצביע לשקד, אמר: "איילת שקד קיימה במשך שנה וחצי ממשלה עם התנועה האסלאמית, עם או בלי כאבי בטן. היא לא יכולה לחמוק מזה. היו לה הזדמנויות לקום ועשות מעשה והיא בחרה להישאר בממשלה הזו".

    לדברי אקוניס: "המערכת הפוליטית בישראל אף פעם לא הייתה בשפל המדרגה כמו היום. אין שום דבר אידיאולוגי, שום תפיסת עולם. הכל כיסאות. זה כל כך מביש ומגוחך".

    הוא נשאל מה המחלוקת האידיאולוגית בינם ליש עתיד והתייחס בין היתר לחוק הלאום: "חוק הלאום הוא לא סמנטיקה, אלא המהות של קיומנו כאן. הויכוח ביננו למפלגות שמאל פרוגרסיבי הן על המהות והזהות העמוקה ביותר שלנו כעם שמתבסס על ספר הספרים, לעומת ישראליות אוניברסלית".

    עוד הוסיף: "אתה חושב שממשל ביידן יחכה עם תפיסת שתי המדינות? ועוד אחרי הכישלון המסתמן שלנו בעניין הגרעין האיראני. אני חושב שארץ ישראל בשלמותה של העם היהודי ויש עתיד לא חושבים כך".



    0 תגובות